Jaktlydighetskurs igjen & fredags tur

golen_fasan.gif picture by jeameen

I går hadde jeg og Phoebee våres andre kurskveld med jaktlydighet. Det går kjempe fint og vi koser oss Jaja.., koset meg ikke med all den knotten og myggen som var der da!! Jeg var helt bulkete i pannen og hodet etter alle stikkene da jeg kom hjem..

 

Men vi hadde ellers en fin kurskveld Phoebee apporterte en fasan-dummy (eller hva man kaller det..?) på slutten av kvelden, og den var svææær å gape over Men du verden så spenneden den var…!

 

dummyer.gif picture by jeameen

 

I dag har vi vært på tur med Bente m/Steven og Kevin + Monika m/ Zumo. Nydelig vær, men godt og bløtt i skogen fremdeles..hehe.. Mye flått er det også, plukket 2 stk av Susie etter tirsdagen, og Phoebee hadde også 2 stk. Dryppet Phoebee for 1 1/2 uke siden, og ikke hadde hun badet før vi var på turen på tirsdagen, så jeg syntes ikke Frontlinen varer like lenge som Expoten. Susie ble dryppet på nytt på tirsdagen, så får vi håpe hun slipper å få flere på en stund.

 

I dag skulle vi jo gå på den andre siden av Granestua. Ikke barebare å ha passert de 30, for da har husken begynt å svikte… Jaja, vi endte da opp på Folåsen til slutt, litt seinere enn først beregnet Kjempe koselig på Folåsen, en gammel husmannsplass. Så der hadde vi pause med niste og litt søtt

 

Kjempe koselig tur, hundene ligger rett ut her nå, slitne og fornøydeMen jeg kunne spart meg for eimen av våt hund og myrvann…

 

Fikk tatt litt bilder idag, men orker ikke å gå gjennom og redigere de nå, så de kommer seinere en dag. Skal jo på jaktkurs i helga, så jeg får vel vente over helga tenker jeg. Gleder meg masse til kurset, det blir spennende

 

Ellers så reiser "alle de andre" på utstilling til Stavanger denne helgen, og det er litt kjedelig at ikke vi også skal..snufs…Men ønsker dere masse lykke til!

 

phoebee-1.jpg picture by jeameen
Min kjære prinsesse

 

cartierogrippe.gif picture by jeameen
Fikk også dette søte høstkortet fra Lena, Rippe, Cartier & Zorro – tusen takk

 

Ha en strålende helg alle sammen!

 

www.phoebee.com

 

Legg igjen en kommentar