Vel overstått; godt nyttår!! ;)

Da har vi jammen allerede kommet til slutten av januar! Har ikke blogget siden i fjor..! :o/ I skrivende stund har vi masse snø.. Vi slapp unna en stund, men så kom den ja… I dag har vi vært ute og min eldste datter har snørekjørt litt med hundene. Phoebee fikk ikke lov så mye da, pga helsen, men hun syntes det var stas! 🙂 Aida fikk også prøve seg, og hun er jo kjempe sterk! 🙂 Min minste datter satt i akebrettet og fikk full underholdning av å se på storesøster og de to hundene som føyk avgårde! 😉


Min eldste jente og Aida i farta!! 🙂

Ellers så kom vi i gang med treningen i skogen etter jul, men denne søndagen kom vi oss ikke ut.. Vi kommer oss ikke frem til de vanlige treningsplassene våre, men vi har noen «nød-plasser», men det er så mye snø der også nå atte.. 😦 Onsdagstrenigene har vi også kommet i gang med, men der har plassen ved klubbhytta vært som en skøytebane til tider, men vi har trent litt på nedsiden i stedet. Men agilitytrenigene er i boks, da trener vi jo inne i en oppvarmet hall, det er deilig det! Vindene hyler og snøen pisker ute, og der kan vi løpe i t-skjorte om vi vil! 😉

Neste søndag begynner jeg på NKK`s trinn 1 instruktørutdannelse kurs. Jeg har endelig kommet i hakk igjen (måtte et spenn i baken til da 😉 ), men nå skal jeg fullføre det jeg egentlig begynte på for 4 år siden. Så det blir gøy! 🙂

Så venter jeg veldig på at Aida skal få løpetiden…. Phoebee skulle egentlig begynne å løpe i midten av januar, men det har ikke skjedd noe enda… Aida følger Phoebee.. Aida løper ca. 1 uke etter Phoebee, så nå må Phoebee komme i hakk! 😉 Venter jo så på at det skal komme valpetasser i hus igjen!!! 🙂


Aida og Phoeebee på tur 🙂

Så har jeg fått et koselig bilder av Tina (Jeameenos Awesome Adine) som bor i Sverige. Tina måtte dessverre flytte fra Malin som hun bodde hos, pga at Tina og ei av hennes eldre tisper bare kranglet. Og det er jo ikke noe koselig. Men Tina har fått en nytt hjem hos Pia og hennes familie, og det fungerer visst kjempe fint, og det er supert 🙂 Så jeg håper virkelig Tina får mange fine år sammen med sin nye familie! 🙂
Tina har også fått sjekket knærene sine, og hun fikk patellastatus 0/0, kjempe flott! 🙂


Tina og hennes nye rottis «bror» 🙂


Til slutt et bilde av en vakker himmel… ❤
Det er fra romjulsturen vår. Og det er ikke elg i solnedgang,
men selveste Phoebee i solnedgang! 😉

www.jeameeno.com

Legg igjen en kommentar